Regulamin rezerwacji i korzystania z apartamentów
Zapytania dotyczące rezerwacji prosimy składać drogą mailową lub telefoniczną. Rezerwacja jest ważna, jeżeli zapłacony zostanie zadatek w wysokości 50% wartości pobytu. Resztę płatności można dokonać przelewem przed terminem pobytu lub w dniu przyjazdu wraz z opłatą klimatyczną. Rezygnacja z pobytu w czasie krótszym niż 4 tygodnie przed planowaną datą pobytu skutkuje utratą zadatku.
Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków zawartych w niniejszym ” Regulaminie rezerwacji i korzystania z apartamentów” przez wszystkich gości przebywających w apartamentach. Zameldowanie na czas pobytu wymaga przedstawienia od wszystkich pełnoletnich gości dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
Minimalny okres wynajmu apartamentów wynosi 7 dni, a dniem przyjazdu i wyjazdu jest sobota (za wyjątkiem innych indywidualnych ustaleń potwierdzonych w rezerwacji).
Doba pobytowa, zgodnie z dokonaną rezerwacją trwa od godz 14:00 planowanego dnia przyjazdu do godz 10:00 dnia zakończenia pobytu (za wyjątkiem innych indywidualnych ustaleń potwierdzonych w rezerwacji).
W dniu przyjazdu pobierana jest kaucja w wysokości 500 zł/ apartament, zwracana w dniu wyjazdu wraz z odbiorem kluczy i apartamentu. Wynajmujący apartament ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia apartamentu. W przypadku stwierdzenia zniszczeń, gospodarz budynku ma prawo do potrącenia ich wartości do wysokości kaucji, a w przypadku przewyższenia tej wartości do dochodzenia zapłaty pozostałej wartości zniszczeń. Za zgubienie kluczy, karty magnetycznej lub pilota, pobierana jest kwota 50 zł za każdy zgubiony element.
W budynku i apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Za złamanie tego zakazu nałożona zostanie kara w wysokości 500 zł.
W budynku obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz 22:00 do 7:00 dnia następnego. Gospodarz domu może odmówić dalszego przebywania w apartamentach gościom zakłócającym pobyt innym gościom.
W budynku i na terenie posesji mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane w apartamentach.
W budynku i na terenie posesji obowiązuje zakaz przebywania zwierząt.
W przypadku naruszenia postanowieniem niniejszego regulaminu gospodarz budynku może odmówić gościom dalszego pobytu w apartamentach.